Jåppa Nassen

Sitter på jobbet och tänker possitva tankar som "jag får i alla fall en bra lön" och "till hösten lär jag ju ha råd med både en bil och en tv" Men ibland smyger det in en liten tanke som "fan va gott det vore med tvspel och öl" Eller "Tusan vad jag vill hem till roin och sova". Jobbet känns i alla fall väldigt bra just nu. Jag tror att jag har fått vila up mig lite genom att jobba lite mer dag-turer än natt. Skönt är det i alla fall, jag känner mig mycket mer possitiv nu än jag gjorde för 4 veckor sen.

Tankarna om universitets-utbildning snurrar på, och vist hade det varit skönt att börja seriöst, men jag har fortfarande inte bestämmt mig för vad. Någonting i mig säger att det kommer komma som en blixt från klar himmel. Någonting som innefattar kroppen och hälsa är ju givet att jag vill, eftersom jag nu redan håller på ayurvedan, men vad?

Sen hade det ju inte varit fel att gå ört-terrapeute utbildningen heller, men det får komma senare i så fall.

Både Annelie och jag sitter suktar framför datorn efter snygga kläder. Jag har nu bestämmt mig för att inget kan stoppa mig från att beställa, men jag ska vänta lite och kolla med Robin om han är sugen på nå.

Det hade varit fint om det fanns något att göra nätter som denna, Jag har nämligen redan fått träsmak i rumpan av våra kära fåtöljer. Not Nice!

Finaly ett klipp från den underbara serien Scrubs!

Enjoy!




*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0