Linssoppa med ingefära och spenat

Blev tokigt sugen på Linssoppa så jag satte igång med stor kok. Gott som tusan blev det!



Här har jag lite färsk isbergssallad i, men jag brukar ha rucculasallad, groddar eller helst av allt färsk persilja :) Det blir mumma! Nu hade jag bara isbergssallad hemma.

Ett hett tips då för er som inte har föörstått det, är att ha i färska okokta grönsaker i soppan:) Man behöver inte ha mycket eller en massa olika, utan en sort räcker.. en sort som man tycker mycket om.

Ertappade min katt här om dagen liggandes på soffan som en annan ungkarl! Haha!!!
Så djävla fult hon ligger.



Well, har väl egentligen inte så mycket att säga idag. Är mest rastlös och uttråkad.
Nu blir det kaffe och pyssel.


*


Kommentarer
Postat av: malin

skulle aldrig ha åkt hem om jag visste att det vankades linssoppa jue..!! mupp..

2009-04-02 @ 18:16:16
URL: http://zazzy84.blogg.se/
Postat av: Livan

Kom tillbaka då så bjuder jag på en skål :)

2009-04-02 @ 18:35:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0