Vi minns väl alla Ronny och Ragge :)

Alla helgdagar är över för denna gång och jag är inte ledsen över det. Nu fortsätter livet i sin vanliga takt, utan 3000 personer på coop som trängs för att köpa smågodis till sina "barn", 2 kg tyngre och bittrare än någonsin.
Jag är inte bitter för att smågodis smakar äckligt eller för att människor ljuger om att de köper det till sina barn. Jag är heller inte bitter över att jag har gått upp 2 kg i vikt, för det har jag inte. Utan jag är bitter för att jag är tillbaka på nattjobb, är otroligt trött och hatar att exakt alla handkrämer verkar lukta samma skit.

Varför ska handkräm lukta över huvud taget?! Finns det många normala människor som känner sig fräsch i att smoschla in sig med sörja som man blir alldeles slemmig av och dessutom börjar lukta desperat-medelålders-tant av?

Nej tack! - Skaffa mig en luktfri!

Tack och lov att jag får bra lön för denna natt åtminstånde! Det är väl tyvärr en av två anledningar till att jag jobbar kvar, lönen och arbetskompisarna. Jag ska inte börja låta överlägsen men vi har så sjukt bra människor på mitt jobb!

Nu är det ca en timme tills jag får börja röra mig hemmåt. Det ska bli skönare än skönt att få krypa ner mellan tunna lakan, snusa på Robin,för att sen somna in och förhoppningsvis sova hela dagen. När Robin kommer hem från jobbet passar det bra med frulle för min del :)

Lite kul från Så ska det låta.

Del 1


Del 2



Och nej, Jag är inte bitterfita på riktigt :D Men jag älskar att låta som en.


*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0