Stoppad av en fågel

Igår påväg hem från akupressuren så blev jag stoppad av en fågel. Den tittade på mig precis som om den ville säga mig något. Men jag fattade ju hur som hälst inte vad, så jag nöjde mig ned några bilder och sen gick jag vidare.
När jag hade gått 2 steg tittade jag tillbak och då var den borta.



Det var en vacker fågel. Och jag tycker nog allt att den ser vis ut oxå :)


--------------

Inatt dröme jag om tänder, en mycket märklig dröm. Och ja, Jag tappade en tand. Sägner säger ju att någon man känner ska eller är påväg att dö när man drömmer om att man tappar tänder. Det har inte stämt för mig de senaste gångerna. Men jag känner mig ändå inte så uppkäftig.



*

Kommentarer
Postat av: Anonym

Men fy fan!!! Jag drömde för 2 nätter sen (alltså natten till söndag) att jag tappade nästan alla tänder i munnen. Dom slulades sönder i bitar och jag hade munnen full av "tandkross". Min läskigaste dröm på väldigt länge.... Men jag har hört att om man drömmer att man tappar tänder så är oväntade pengar på väg. (?) Men nu blev jag osäker... Det kanske var om hår?

2009-08-24 @ 20:28:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0