Måndag 10/8

Första dagen efter semestern. Och nu är frågan: ska jag klaga över hur jobbigt det är att vara tillbaka och kliva upp (som idag) kvart över sex eller ska jag tycka att det är så himmla skönt att komma tillbaka till vardagen och verkligheten igen?

Inget utav det.. Eller både och?

Jag har valt att börja med en riktig mjukstart. Jag jobbar nu måndag, tisdag och onsdag 07.00-15.00 sen är jag långledig i drygt en vecka :D så det känns knappt som att jag är tillbaka från semestern.

Efter jobbet var det bara att gasa mot sunderbysjukhus för min EKG-grej som jag ska ha på mig till på fredag skulle kopplas på idag. TREVLIGT!
Nån läkare har fått för sig att jag har problem med hjärtat. Det tror dock  inte jag, men va fan.. nu får man det ju svart på vitt liksom så det är väl bara att stå ut med skiten.



Annars har jag väl inte så mycket att tillägga. Jag är trött som fan och kämpar verkligen för att inte somna. Vi får se hur det går, men jag gör verkligen mitt yttersta.
Håll tummarna för mig :)



*

Kommentarer
Postat av: m

sexigt bettan!!

2009-08-10 @ 17:13:12
URL: http://zazzy84.blogg.se/
Postat av: fanny

tack! det ska jag göra :)

vad fint smycke du bär ;P heheh

2009-08-11 @ 22:22:59
URL: http://onmyroad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0