Helt plötsligt sprack det

Jag har varit så himla glad över att jag sluppit bristningar och verkligen hållit tummarna för att de inte ska hinna komma. Idag var jag hos barnmorskan och hon tyckte att jag hade så himla fin mage "och inte en bristning har du".

HELT PLÖTSLIGT nu när jag stod framför spegel och tittade så ser jag hur det bara brister!!!
Jag hade förra veckan fått 2 bristningar på inner-låret och nu har jag inte längre bara dem. Shit alltså, det var fan obehagligt att se. Nedre delen av magen bara sprack!
FLERA STYCKEN KOM SAMTIGT!!!

Djävla skit att det är natt och man inte har någon att surra med. Jag är typ i chock efter den där synen.
Och jag känner mig så djävla töntig för att jag blir ledsen, men med 14 dagar kvar till bf så hade jag hoppats på att slippa...


*

Kommentarer
Postat av: Pippi

Attans det var ju typiskt så här precis innan =(

och du, du vet att det bara är ringa när som helst på dygnet om det är något!!! =)

2009-12-22 @ 23:41:45
Postat av: Livan

Eller hur! Men va fan, det är inte så mycket att göra åt saken.

Robin sa "Nu har jag ännu mer att älska"

Och alla andra som fått barn sa "välkommen i klubben"



Så lite extra kärlek och ett klubbmedlemskap Är ju ändå inte fy skam...



Man får väl bara hoppas att de inte blir allt för feta och allt för många.

2009-12-23 @ 06:38:45
URL: http://liivligt.blogg.se/
Postat av: Holy Kirch

Surt, det förstår jag. Men tänk positivt, vissa får ju MASSOR. Kanske är svårt att se det på så vis men.. kram på dig iaf.

2009-12-23 @ 06:56:25
URL: http://holykirch.blogg.se/
Postat av: Pippi

Fint sagt av honom!! och ja, är ju egentligen bara ett bevis på något fint du gått igenom! Inget att haka upp sig på!

åhhh, snart, Liv, snart är du mamma! =)

2009-12-23 @ 23:11:26
Postat av: Livan

Det är sant. Och jo.. snart är jag fan mamma.. skumt.

2009-12-24 @ 01:22:53
URL: http://liivligt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0