Hurtbulle

Igår hände det grejer här i läggan. Jag fick för mig att jag skulle slita ut ALLT från förådet, städa rensa och "bygga om" så att det skulle bli ordning. EN GÅNG FÖR ALLA. När jag hade börjat med det så kunde jag inte sluta vi skruvade ihop spjälsängen, "bygde om" i våra garderober, kastade skräp i massor, gick med med grejer till föråden, städade och fixade vår nya hörnlampa. På kvällen när vi gav oss värkte mina fötter betydligt mer än vanligt och jag kunde känna en början till träningsvärk.

Vi höll alltså på hela djävla dagen och träningsvärken idag är ett faktum om jag säger så.

Idag har jag varit till boden och fixat en julklapp (så nu är 3 st klara), efter det har jag bara hunnit laga lunch och käkat. Det blev omelett.

Som vanligt så har jag inte fått särskillt mycket sömn, det blev bara en timmes sömn i natt innan jag vaknade och behövde gå på toa, det var nämligen svårt att somna. Sen låg jag vaken i 4.5 timmar och fick jag somna om vid halv sju och sov då till klockan 9. Usch vad jag börjar bli trött på det här.

Fanny skulle komma idag runt 15-tiden så skulle vi gå igenom ayurveda-konsultationen, men vi får se om jag kan hålla mig vaken och allert. Det perfekta skulle ju vara om jag kunde somna innan dess och få mig en powernap, men som jag har märkt så är det svårt att bestämma över sånt.

Nu ingefärste mot den förbannade halsbvrännan. MUMS!


*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0