Jultidens Underbara Hemvändare

I går var det lite fest här i huset. Goda vänner kom på midag och för att bara umgås.
Nina, Andrew, Johanna, Fredrik, Elin och Tina
Det var fint att få se alla igen och kramas, skratta och uppdateras. Maten blev Tacos - Skiiit gott. Drickan för mig blev julmust och en lättöl.



Ett galtt par påväg mot stan (Nina och Andrew)



I fredags var Robert här, dock bara en snabbis, han tog bara nån öl sen åkte han och sov. Tröttheten efter att resa kan vara enorm.
Sen kom Johanna och Fredik på besök (ALLTID lika roligt) och vi spelade spelet "värsta språket" Det var skit kul - REKOMMENDERAS. Så jag hoppas på en revansch i kväll (ja, söndag).
Johanna är också gravid, 6 veckor efter mig, och det är så himla kul att se hur hon växer och att ha någon att surra med. Jag hoppas bara att bebisen vill hålla lite låda innan de åker hem så jag får känna på hennes mage :) Jag är 100% på att det är en flicka som ligger där inne:D INGET tvivel.

Som vanligt fick jag bara sova 2 timmar i natt. Och nu funderar jag på om jag ska våga sätta på den där filmen som jag har på datorn. Den handlar om nån vakt på något ställe där det spökar... Kan bli läskigt.

Möjligtvis att jag åker in till stan idag.. Jag fattar inte varför jag blivit så sugen på att gå på stan?
Jajja, hör av dig/er om ni är sugna. En fika kanske?



*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0