Studenter tillåts känna i sövda kvinnors underliv

Det är längesen jag blev så illa berörd av att läsa aftonbladet.
Jag fick även höra att detta inte bara förekommer på de sjukhus som nämns i artikeln utan att det är ganska vanligt (!!!)
Jag som själv har blivit nedsövd och opererad "där nere" känner så stort obehag av detta att jag får grov panikångest. Jag tycker att det är obehagligt nog att veta att jag varit "livlös" och någon har grävt där nere hur den vill, om det då dessutom skulle ha varit med en massa studenter som också skulle känna och se osv (som jag inte blivigt informerad om) så... nä fy fan!

Jag kommer så väl ihåg att jag frågade läkaren som skulle utföra ingreppet om hur det gick till och vad för folk som skulle medverka. Hon svarade jätte konstigt att det bara var hon som skulle vara där inne med mig och både jag och Robin reagerade på det redan då. Men jag var ju tvungen att opereras så vad fan skulle jag säga. Klart som fan att det inte bara var hon... det var ju sköterskor till tusen.. jag såg aldrig ens henne.

Betryggande.

Länk


Grovt övergrepp om inte till och med våldtäkt är vad det är när kvinnorna inte har en chans att säga hur de vill ha det. Att bara klampa över gränser och roffa åt sig det de vill ha är så vidrigt att jag nu ligger sömnlös (visserligen som vanligt).

Och folk säger:
"ja, men för läkarstudenten är ju muttan som vilken kroppsdel som helst, det är ju inget sexuellt i det"
-NÄ det kanske är som vilken kroppsdel som helst för dem, men inte för mig!!!

"men läkarstudenterna måste ju få lära sig, annars har vi inga läkare i framtiden"
-Då ska de fan lära sig att fråga om lov först! Annars kommer de ändå bli kassa jävla läkare precis som de vi redan har. UPPENBARLIGEN!


Min mutta, min talan!

Man frågar fan om lov först, allt annat är fan grovt jävla övergrepp!





*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0