60-tals musik och ölsug

Sitter här själv i mörkret och lyssnar på min 60-tals samling och längtar efter öl. Det var längesen jag drack öl nu. Jag kan dock inte påstå att jag är nå sugen på att gå ut.. i så fall bara på något lugnare ställe. Perfekt hade det ju varit om Bar 1 fanns kvar. Då hade jag lätt lurat med mig någon till att spela biljard och dricka nån billig öl. Men va fan gör man när stans bästa krog klappar igen?

Skeeter Davis
 

The doors



Petula Clark

Blandad kompott med andra ord.

Lollo erbjöd sig att  bjuda på öl ikväll om jag ides ta mig en promenad eller en cyckeltur. Men det kändes lite som ett projekt att börja gå eller cyckla till Göteborg bara sådär en torsdags kväll. Men jag gissar på att jag skulle uppskatta den där ölen som fan när jag så väl var framme.. Hahaha!!

*

Kommentarer
Postat av: Linda

Du är inte ensam om ölsug kan jag ju säga.. vi borde ta nå pilsnerkväll, sen typ till sommaren.. än så länge får jag sitta här och vara sugen.. :P

2009-02-26 @ 21:57:20
URL: http://liiindur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0