Framåt



Nu har det i alla fall gått lite framåt i lägenheten. Mamma och Thor kom igår på dagen och hjäpte till i några timmar, sen kom robin hem runt 17.30 tiden och då gjorde vi klart i sovrummet (utom listerna) sen bjöd jag robin på  allahjärtansdagmiddag sen gick vi faktiskt och la oss runt 21.00 i sängen o sov.

Så nu sitter man här och har ingen att hänga med, för alla är bakis. Illa, för tråkigt som fan är det att bara sitta själv o stirra in i väggen.

Jag ska iof gå till lägenheten och städa upp litegrann, men det tar ju inte flera timmar.. går väl på max en halvtimma.
Nåväl. Jag ska hur som hälst äta upp min knäckebrömacka och dricka upp mitt kaffe innnan någonting alls händer. Kanske glider in på tv4 hemsida oxå o kollar på nyheter. Då känns det ju faktiskt som att det fortfarande är morgon :)

*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0