Nu är jag igång igen

Idag har jag renoverat igen. Började fixa runt 11.00 och kom hem från lägenheten nu runt 17.30. Sitter nu och ska äta mat och ta det lugnt en liten stund, sen ska jag tillbaka för att fortsätta. Ska bland annat måla taket i vardagsrummet. Jag har nu köpt ny takfärg för jag ids fan inte måla 5 lager för att det ska se HYFSAT bra ut.. nä jag vill måla 1-2 lager och då ska det se bra ut!

Sen i morgon
så ska jag börja med tapetseringen. Tyvärr så får jag inte de ena tapeterna föräns på torsdag så det får jag ta då, men det finns ju hur som hälst mycket annat småfix jag kan göra.. Det verkar ju aldrig ta slut!
Nåväl, vi kommer nog vara djävligt nöjda när det såväl är klart.

Köpte boken "den hemlige kocken" och jag har börjat läsa i den. Nog viste jag mycket.. men inte så här mycket... Jag rekomenderar den till alla !!!



Sen vill jag ju inte verka tjatig. Men alla ni som fortfarande inte läst "The secret" Borde göra det. Och snälla.. se bort från det amerikaniserade och se bara grundtanken...


Den finns även som "dokumentärfilm" här har ni ett smakprov.



Nu ska jag koka mig lite örtte. Möjligen slö-plugga lite medans jag kopplar av?



*

Kommentarer
Postat av: Anali von Rövén

jag har dokumentären på komputtern. vråla om du vill norpa den :D

2009-02-27 @ 21:16:23
Postat av: Johanna

jag har också läst hemliga kocken, den var väldigt intressant!

2009-02-27 @ 22:58:11
Postat av: Livan

Jag har sett dokumentären. Men tack ändå :)

2009-03-01 @ 14:02:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0