Sådärja

Då sitter jag här med en stor kopp kaffe och försöker vakna till liv. Somnade väl runt 1.00 i natt och det känns som att jag klivit upp före fan, men klockan var bara 08.35 när jag lämnade sängen.. Well, ibland är man väl morgontrött.

Klockan 10.00 ska vi infinna oss på banken och äntligen blir kontraktet skrivet! Så idag så äger vi lägenheten på riktigt!!
Då ska jag in till stan idag och få Pantsättningspappret underskrivet av snubben på Riksbyggen så har vi även lite extra kulor till renovering sen.

För er som har följt min blogg (och den förra) och hört på musiken jag lägger in så är väl detta ingen nyhet. Men här kommer den igen.

Frank Bell



Enjoy the day!

*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0