Winnerbäck till kaffet.

Då har jag fixat adressändring, och sitter nu med kalla fötter under en filt och dricker kaffe och lyssnar på winnerbäcklåtar och lite annat smått och gott.
Den är skön!



Det går låååångsamt framåt i lägenheten, men efter helgen så borde vi i alla fall hunnit med endel. Mamma kommer och hjälper mig på lördag någon timma och jag ska dit nu och fortsätta med lite småpyssel.  Vi får se hur mycket vi hinner nästa vecka, Jag jobbar varje dag utom torsdag så vi får se. Sen blir det i alla fall inflyttning. Min lägenhet måste ju vara tom och städad till den 1/3 och flyttning och städning och alltsom hör där till går ju inte på en dag.. *pust*

Time to say godbye - Sara Brightman & Andrea Bocelli
(lägg märke till att Andrea bocelli är blind och Sara Brightman ser typ kär ut, en mycket fin opera!)

*

Kommentarer
Postat av: Johanna

Idag kommer jag sakna dig Liv. Jag ska och se Håkan Hellström och jag kommer aldrig att glömma våran kväll när vi såg honom utomhus mitt i vintern och du din lyckost snodde åt dig en kram av honom. Jag kommer att tänka på dig. Puss!

2009-02-13 @ 18:02:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0