All kärlek till dig min vän, mina tankar är med dig & JAG finns här.

De flesta som känner mig vet om sveket jag var med om för ca ett och ett halvt år sedan. Många kunde inte tro att det var sant och reagerade med stora ögon, svordommar, kramar och "Det är sånnt här som bara händer på film"  och "Helt otroligt att en människa kan vara så frktansvärt självisk". Nu är det jag som är en av de människorna. En vän till mig har nämligen varit med om ett liknande svek... om nästan inte snäppet värre. Jag lider så med henne och önskar verkligen att detta INTE hände henne, som hon har kämpat!

Jag känner mig så arg och ledsen för hennes skull. Och jag vet att jag inte kan göra något annat än se på och finnas vid hennes sida... men det är så svårt att inte kunna göra mer.

Kan inte alla där ute börja ta hand om varandra, istället för att vara själviska och elaka.
Fattar ni inte att det gör ont i oss andra!?

Den här är till dig min vän. Jag hoppas att du får all kärlek du förtjänar i framtiden.

(Det borde väl vara självklart?)

*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0