Idag är jag arg.

Robin kom hem från jobbet och väckte mig, Idag ska vi ringa många viktiga samtal så jag klev vackert upp. Plötsligt berättar han att styrelsern har skickat ett brev till socialen om att vi har stört en längre tid så nu om vi stör igen så får vi inte bo kvar. MEN Varför har de inte sagt någonting föräns nu!?!
Hur fan ska man veta att man stör om man inte får veta något?

Jajja, skit samma. Jag ska snart flytta  från denna lägenhet, vilket innebär att jag slipper min störda granne som bor ovanför mig, men det som stör mig är att det är samma styrelse för den andra som för denna. USCH!
Där försvann väl ungefär 50% av glädjen att flytta. Tack för det.
(nu vill jag bara flytta någona annan stans)

Nu måste jag bara försöka bli på bättre humör, hur nu det ska gå till.


Är hon inte underbar?



Hon är så jävla bra i Tipping the velvet



Kommentarer
Postat av: Lindur

Tjoho! Vart ska du nu flytta? =)

2009-01-29 @ 09:07:02
URL: http://liiindur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0