Morgonstund och ingen blund

Just nu sitter jag fortfarande på jobbet. Är trött som fan och ser ut som en död människa som hälsar på från hellvetet.. Idag SKA  jag ringa läkaren. Jag har skjutit upp det aldeles för länge nu och i natt sa Sanja åt mig på skarpen att jag måste göra det idag. Jag antar att det inte är nå annat än järnbrist men jag måste ju kolla upp det endå. Sen vore det nog bra om jag fick en röntgentid för knölen i min mage som vägrar försvinna. Jag har haft den nu i en månad och det är inte skönt.

Dagpresonalen kommer väl om 10-15 minuter så då bär det av till örnäset. Kaffe och frulle och väcka Robin för att åka in till stan och få sista pappret påskrivet av Riksbyggen. Sen får jag se om det blir till att gå till läkaren idag eller i morgon, beror på när jag får någon tid.

Sen ska jag försöka sova för jag jobbar natt i natt också. Helgen är jag ledig och det ska bli skönt som fan. Jag ska gotta mig med yoga varje dag i helgen och möjligtvis ett glas vin på lördagen :)

Nu ska jag packa ihop mina saker och invänta dagpersonalen.

*


Kommentarer
Postat av: fanny

hoppas det inte är något allvarligt farligt med dig, krya på dig!!!

Ang. mitt tillgodo kvitto på möbelhuset så ville tessan ha det, om hon hittar något där, hon ska flytta hemifrån igen. Men annars har ni paxat andra plats ;)

2009-01-29 @ 13:28:32
URL: http://colorcream.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0