Olika

Idag har det varit en bra dag. Jag började dagen med frukost (Pizza) hos Linda. Sen satt vi mest och surrade och jag fick ha hennes lilla boll till unge i knäet hela tiden :) vilket var väldigt mysigt! Sen tog vi en prommis till malin fram och tillbaka för att lämna henne där med hennes helghund.
Nu är jag hemma, har duschat och ska snart äta upp resten av min pizza för att sedan göra mig i ordning och åka till Snabel på grillfest. Dock har jag bestämmt mig för att inte grilla något eftersom vi kommer dit så sent (20.30-21.00) och ska hem runt 23.00 för att sova, Imorgon blir det nämligen bärplockning, känns liksom onödigt då.

Grymt skönt att ha semester och få göra vad man vill. Men stressen finns endå i bakhuvudet att jag MÅSTE hinna med mina hemuppgifter till plugget. Så jag får ta tag i det nu i helgen tror jag. Men jag är inte ett dugg orolig.

I går köpte jag ett par nya byxor. Eftersom jag inte kommer i nästan några av mina gammla nu så kände jag paniken över att inte kunna variera mig, jag hade nämligen bara 2 par kvar som jag kunde använda, ett par linnebyxor och ett par pösig jeans byxor... Så det blev ett par mamma-byxor.. jeans... kändes skumt... men skönt.

Nåväl. Det var det för den här gången.. Har som ingen större aptit på att varken skriva blogg eller läsa blogg nu för tiden, så ursäkta om jag är tråkig, men det finns ju så mycket annat kul att göra :) Som att äta till exempel.

Nu pizza.. Hej sväjs!



*

Kommentarer
Postat av: Linda

Jodu, det måste vi göra igen! :)

2009-07-30 @ 22:12:47
URL: http://liiindur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0