Lyckad inflyttningsfest

Inflyttningsfesten igår blev väldigt lyckad. Jag hade super trevligt och roligt hela kvällen. Runt 18.30 spakade jag och Robin upp dörrarna och folket var välkommet att komma. Och det gick ganska snabbt så var vi flera stycken här.  Vid 23 tiden gick vi till Toscana för där var det karaoke kväll och endel av grabbarna hade klätt upp sig ordentligt inför kvällen. Trist nog så har jag inte bilder på alla.
Tack för en fin kväll.

Micke, Dan, Elin, Johanna och Patrik


Johanna, Patrik, Gabriella och Robert


Annelie Och Evelina


Dan och Angelika


Peder, Robert Jonsén Och Micke


Micke posar


Tack allihopa för fina pressenter! Jag och Robin sitter nu med olika hjärtplåster på oss och äter hjärtgodis där det står "du+jag=sant" Ljus är tända och blommor blommar :) Tack tack tack!


*

Kommentarer
Postat av: Johanna

Tack själv för en jättebra kväll! :)

2009-03-30 @ 08:34:54
Postat av: Linda

Tack =)

2009-03-30 @ 12:56:53
URL: http://liiindur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0