Risk för takras!

I min trapp finns den fina lappen "Risk för takras" (Inte snöras?!)



I natt ska jag jobba. Börjar klockan 22.00 och går av 07.00 Robin är sjuk och det känns som att jag håller på att bli smittad, men jag ska göra mitt allt för att lyckas hålla mig frisk. Ska ju jobba som en galning här nu framöver, så kulle jag bli sjuk så ligger jag risigt till.

Annars så är badrummet nu färdig renoverat så vi väntar bara på att rörmockaren ska komma och sätta fast handfat, toalett och element. Så jag håller just nu på att flytta över lite prylar som jag inte behöver ha här i läggen längre. Men det är så tråkigt så jag tar det pö om pö.
Well, det var lite från mig.

Puss och godnatt.


*

Kommentarer
Postat av: Linda

Hahaha! Härlig lapp!

2009-03-11 @ 21:37:17
URL: http://liiindur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0