Trött

Nu hade jag kunnat gå o lägga mig för natten, och om jag bara viste att jag skulle få sova tills imorgon bitti så hade det nog inte funnits någonting som hade hindrat mig. Jag gissar på att jag och robin kommer gå och lägga oss ganska snart hursomhälst. Kanske slå på en film och ligga i sängen och glo tills ögonen stänger igen.

Kom att tänka på att det var väldigt längesen jag nötte björk så jag var tvungen att slå på min favorit med henne. Och det fick mig så klart att tänka på filmen "dancing in the dark" Otroligt bra film. Och då kommer jag förståss ihåg när jag, Paulina och André satt och såg den och snyftade ikapp i slutet.

Och när jag såväl börjat tänka på André så kommer ju alla inspelningsdagarna tillbaka till mig som om det vore igår vi spelade in vår förstå låt. Jag önskar så innerligt att vi kan fortsätta snart...

Här har ni den. (Lite tråkig som video kanske, men det är bara till för att lyssnans på.)



Ah, ni får björklåten oxå som jag lyssnade på. Den är ju så bra !!!
(bra video här oxå :))



Well, nu ska jag kirra lite örtte (mitt favorit te) det är nämligt väldigt bra att dricka innan man går och lägger sig. Tankarna och kroppen lugnar ner sig väldigt mycket och i den här årstiden är det oxå väldigt bra att dricka det eftersom de örterna som finns i är värmande och väldigt bra mot förkylningar osv.


*

Kommentarer
Postat av: Linda

Porr så klart..:P Näääe men typ om hennes liv och sånt. Hur det funkar i den branschen osv... Jag älskar ju real life grejjer, så.. :P gillar du sånt så läs den. :)

2009-03-03 @ 22:41:10
URL: http://liiindur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0