Kaffe vs cola

Det verkar vara en djävla omöjlighet för mig att få i mig Kaffe nu för tiden. Jag kan gå runt och vara toksugen, men direkt jag ska sätta mig ner och börja dricka och får den första klunken i min mun så känner jag bara hur fel det känns, jag får helt enkelt inte i mig skiten!
Det som är konstigast är att jag tycker att det smakar kaffe, men ändå är det någonting som inte är gott (?)... Låter jag knäpp nu?

Istället så har jag blivit besatt (eller, besatt och besatt... sugen kanska jag ska uttrycka det) på Coca Cola, någonting som jag inte alls har druckit mycket av sen gymnasiet, och jag får inte nog av det.. förutom att jag tycker att man blir så djävla äcklig i munnen av skiten. Men men.. Ni förstår mitt problem. Jag som inte alls gillar att trycka i mig en massa produkter med socker har helt plötsligt blivit encoca cola slukare (!)

Jag åste hitta en lösning!

För övrigt så vil jag bara berätta att vatten luktar så fruktansvärt gott. Har ni tänkt på det? När man är i duschen så känner man ju vattenlukten, och det luktar sååååå friskt!

Nåja. I morgon är det fredag och min långledighet är över för den här gången. Solen har hittat upp hit till norr och det ska bli rekordvarmt här i luleå under hela helgen.. Dessvärre kommer jag att jobba hela nätterna från klockan 19-07 och antagligen sova hela djävla dagarna för att orka med.. Piss var det med det.

Well jag ska försöka att inte vara mer bitter än jag redan är.

Sist menn inte minst så ska jag nämna att min kära katt Cleopatra nu har blivit opererad idag. Just nu i stunden ser hon ganska ledsen och förvirrad ut, men det blir som bättre och bättre, så jag hoppas att det blir bra tillslut. Hon är ju bland det finaste jag har.
Jag bussar på en bild på henne en annan dag.



*

Kommentarer
Postat av: Johanna

coca cola zero kanske är ett alternativ, visst är det mycket skit i den med men man slipper bli äcklig i munnen eftersom det inte är nått socker :)

2009-05-29 @ 07:08:48
Postat av: Johanna

Ps. Vatten luktar gott?? haha. nog är du gravid alltid :)

2009-05-29 @ 07:09:43
Postat av: malin

ja du har exakt som mog då jag var gravid,, kunde inte med kaffe men jag gick och blev beroende av cola i stället..

men att stå i duschen och tycka att vatten luktar gott var ju verkligen inte nått jag klarade av,

blev ju illamående varje gång jag skulle duscha där i början o det sluta med att jag fick kräkas..

duscha i kallvatten funkade bättre!! hehe



man blir lite fuckad i hjärnan under en graviditet!!

är så kul och följa nån annans graviditet nu., hehehe..



ja kul med lite boktips, ja min smak är väl mer åt det verklighetsbaserade/verklighetstrogna hållet, sen vad det handlar om är inte sååå stor betydelse, dock gillar jag inte o läsa smörigt romantiskt eller nått sånt. det ska vara en spännande bok sådär så man tappar tid o rum då man läser, kan inte slita sig. aa men jag får kika på vad du har för böcker då!!



NU ska jag dricka kaffe!!

2009-05-29 @ 08:04:47
URL: http://zazzy84.blogg.se/
Postat av: Linda

HAHAH nog är du på tjocken alltid! Coca Cola-abstinens tror jag ta mej fan att var och varannan får. Jag kunde börja lipa om jag inte hade det hemma! Men asså att vatten luktar gott?! Det var fan något nytt! ;)

2009-05-29 @ 08:53:30
URL: http://liiindur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0