Skör i sinnet

Idag klev jag upp vid 2 tiden och ja, jag VET att det är alldeles för tidigt för att jag ska kunna hålla mig vaken hela natten sen. Men det gick bara inte att somna om. Jag får hlet enkelt hoppas på att jag kan somna en stund i kväll före jobbet. Eller hålla tummarna att 4.5 timmar räcker...

Rent allmänt så känner jag mig just nu jätte skör, lättsårad och nästan deppig. Jag måste ju ha drömt något himmla tråkigt, för så här brukar jag inte känna mig det första jag gör när jag vaknar.
Men jag tänkte hiva i mig lite mat, och lite uppiggande örtte och hoppas på att det stärker mig. Möjligen sätta mig ner och plugga lite, det brukar alltid få mig på bättre humör att läsa om intressanta saker.

Nåväl. Värma te var det..


*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0