Olika gårdag

Gårdagen blev aningen bättre med tiden. För att pigga upp mig själv satte jag mig på ballkongen och slöade i 3 timmar! Det var underbart, där satt jag och drack coca cola och surrade med malin på telefonen. Robin kom hem kring 16.30 och då hade jag precis upptäckt att det stramade i mitt ansikte så jag hade redan gått in.

Jag slog mig ner vid datorn och talade med Johanna på MSN det var ett bra samtal, hon kan verkligen få mig på bra humör.
Till middag blev det Tacorullar. Fan va gott det var!
Sen blev det långprommis runt sjön in till stan för att fika med Robert och Fredrik. Det är roliga killar det där, fan också, alltid lika glada, bittra och ändå possitiva. haha.

Jajja, nu ska jag sluta babbla. För nu ska jag gå till jobbet.

GRATTIS KÄRA SNUSMUMMRIK (Robin) 25 år!!



*

Kommentarer
Postat av: Johanna

Bra att din dag också blev bättre :) Nu är det helg! Så jäkla skönt. Hoppas du får en bra helg! kram

2009-05-15 @ 14:38:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0