Namnbyte.

I tre års tid (minst) har jag sagt att jag ska göra det och nu är det äntligen gjort. Jag har bytt efternamn. Jag har sakert varit och hämtat blanketter på skattekontoret 3-4 gånger men varenda gång så har jag kommit hem med dem och tänkt "jag ska fylla i de där någondag här framöver, och lämna in" Men varenda gång så har jag tappat bort dem eller så har de råkat bli förstörda av att jag spillt kaffe på dem. Nu gick jag bara in på kontoret, fylde i skiten där och lämnade in på en gång. Lite smidigare (man lär av sina misstag).

Så, vi får se hur fort det går. Det var igår jag fixade, så kanske nästa vecka?
Äntligen kommer jag heta samma som min bror.

Då heter jag alltså Ranweg. Liv Ranweg.

Annars då?
Na, händer inte så mycket. Och det som händer vill jag inte skriva om just nu.. hahah!!!

nä, vet faktiskt inte alls vad jag mer ska skriva. Så ni får väl ha det så bra så länge :)
I morgon är jag i alla fall ledig från nobbet, så då kan vi busa om ni vill.


*

Kommentarer
Postat av: Linda

Ja du Liv, då får man väl helt enkelt bara spekulera då!! :P

2009-05-13 @ 16:46:12
URL: http://liiindur.blogg.se/
Postat av: Linda

Du då får man ta och gratulera tror jag! :D

2009-05-14 @ 07:37:41
URL: http://liiindur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0