lite av varje i natten

Nu sitter jag här igen på nattjobb och har tråkigt. Som vanigt så är jag toktrött och håller på att somna sittandes och som vanligt så sover den jag jobbar med. När man är trött om natten så är det alltid en fördel att jobba med någon som inte kommer hit i rutin för att sova. Man kan lixom hålla varandra vakna genom att prata, spela spel, kolla upp saker på Internet osv.. men tyvärr är inte alla så. Så då är det bara att bita ihop, det är ju trots allt bara en natt nu.

Klantig som jag är så har jag glömt mina "må-illa-tabletter" hemma i natt. Ett stort misstag!

Idag hos barnmorskan fick jag och Robin frågan om vi var släkt. Haha, nej tack! Men hon menade att det var ganska valigt att det kom par som var släkt. Jag vet inte vad ni tycker, men i mina öron låter det Djävligt fel! Fy fan!!!

Kom att tänka på en fin bit nu


Tyvärr så får jag inte sova sen i morgon när jag slutar jobbet. Ska nämligen på ett möte klockan 11.00 och är ju hemma runt halv åtta. Så att sova mellan halv åtta och halv tio känns ganska onödigt om man säger så. Jag lär ju bara bli ännu tröttare. Så istället tänte jag äta lite frulle, sen väcka Robin och sen gå på en prommis innan mötet. Efter mötet blir det mest troligt lunch på Exotic sen bär det kanske av hemåt.. vad vet jag?

Nä nu ska jag slå på nån film.


*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0