Bäst idag.

Robins favorit julmust är zeunterts lagrade. Vi åkte på Kvantum och han fick köpa sig en + att han var tvungen att prova nygårdas lagrade julmust också.
Han börjar med sin favorit Zeunterts och njuter under hela lyxfällan och berättar för mig vad han känner för smaker.

Efter Lyxfällan så tar han fram en Nygårda och smakar på den. Han stannar upp och ser väldigt fundersam ut och bryter sen ut i skratt. Jag hakar så klart på och skrattar jag med och frågar vad han tänkte säga.

Då säger han. "Jag tänkte säga att det smakar Dildo, men så kom jag på att det var gummi jag menade"


*

Kommentarer
Postat av: Johanna

hihihi ni är för söta ni två!

2009-11-06 @ 06:48:02
Postat av: fanny

HAHAHA! brukar han smaka på dildos?

2009-11-06 @ 15:40:48
URL: http://onmyroad.blogg.se/
Postat av: Livan

Haha, nej han har inte smakat på någon dildo.. hahaha :D

2009-11-06 @ 16:28:45
URL: http://liivligt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0