En gång för länge länge sen....

Det är nog bara att konstatera att mina bra nätter är över. Inte för att jag sovit en hel natt någonsin under graviditeten men det här tar ju fan priset. Jag längtar så sjukt efter att få somna utan problem och sen få sova en hel natt och vakna utvilad.

SNÄLLA?!

Mina förvärkar har ändrat sig en aning och är nu tusen gånger jobbigare än de var tidigare. Jag är konstant het och har andningsproblem och sen rygg-hellvetet på det. Det är ju som gjort för att varken kunna somna eller sova en längre tid i sträck.

Just nu är det helt enkelt liiiiiiiite jobbigare än vanligt.

Tur att kära Pau ringde idag och surrade i 2 timmar i alla fall. Det fick mig på något bättre humör.
Jag älskar dig.


*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0