Full Tupp

Idag är det fullt upp. Och jag får nog hålla tummarna att jag orkar, för natten har inte bjudit på mycket sömn alls.

1. Lunch med Mor 11.20-12.30
2. Ulrika kommer på besök med en bilbarnstol som hon kände för att ge till oss (!!!) Tack Ulrika!
3. (Det är här mitt hopp finns. Möjligtvis hinner jag vila här en liten stund)
4. Barnmorskan 16.00
5. Middag
6. Psykoprofylax-kurs 18.30-21.30

Well, Full Tupp dagar är kul i alla fall.

Nu ska jag hämta mig en klementin till och sätta mig framför morgonnyheterna och glo. Sen göra mig klar och börja gå in till stan. Det går inte så fort att gå för mig nu för tiden, (Olika sammandragningar och håll och allt möjligt.) Så man får väl räkna med 30-40 minuter..


*

Kommentarer
Postat av: Johanna

Ush det där med håll känner jag igen, imorse höll jag på att missa bussen för att jag var tvungen att gå myrsteg nästan hela vägen.



Najs att få en bilbarnstol! vi ska hyra tror jag... känns onödigt att köpa. nu ska jag sova jag är trööött! puss!

2009-11-11 @ 22:02:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0