Jag och john blund

Igår tog jag en värktablett innan jag gick och la mig, och jag måste säga att det var bästa natten på länge. Det är ju ingenting jag tänker ta till vana, men ibland måste man ju fan få göra så så man får sig en riktig dejt med John Blund någongång.
Tack för det!

Annars sitter jag mest just nu och längtar tills min dator som jag köpt kommer. Jag beställde den igår och idag så stod det att den har skickats :)

Det är ändå helt sjukt hur fort man vänjer sig vid att inte jobba. Inte för att jag skulle ha något emot att gå in och jobba om jag kunde se efter mina behov då, men det känns inte längre konstigt att vakna på mornarna, ta på sig morgonrock, fixa kaffe el te och sen bara finnas till och ta det lugnt...

Men vist fan blir man uttråkad fort.


*

Kommentarer
Postat av: Linda

Vänta bara, insåg just att jag varit hemma nu snart ett år, och börjar mer och mer gilla tanken på att leva som lyxhustru... ;)

2009-11-17 @ 19:35:39
URL: http://liiindur.blogg.se/
Postat av: Livan

Haha är det så?! :D Ja vi får se.. det kanske blir världens projekt att börja jobba sen då. När man blivit försölad och bekväm :D Jag har svårt att tro det om mig, men man vet aldrig

2009-11-18 @ 01:45:32
URL: http://liivligt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0