P-fest

P-fest igår. Heelt underbart var det att få träffa alla men tiden gick så himmla snabbt bara.
Knytkalas och massor av snack om både det ena och det andra. Alla är verkligen så himmla fina, och jag känner mig lyckligt lottad som har fått tillfälle att lära känna dom.

När jag kom hem strax efter ett så sa Robin "du luktar rök" och jag kände mig som en tjuvrökare när jag sa "jo, de andra rökte inne under fläkten" haha!! SJÄLVKLART så rökte jag inte, men jag blev faktiskt himmla förundrad över att man luktar rök när andra har rökt under fläkten.

Hade jag inte vetat bättre så hade jag trott att jag är bakis idag. Sitter nämligen fortfarande i morgonrock och är både täpt i näsan, har lätt huvudvärk och känner mig seg och sugen på allt möjligt... och TÖRSTIG!


Det blir kul nästa gång när jag kan vara med och partaja!


*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0