Sjukt lyckad helg

Helgen för mig började nog i torsdags Då jag var på stan med Malla och hennes son Liam. Somvanligt var han buset själv och höll låda hela bussvägen hem från stan. Han visade bland annat hur man är när man är spöke.



Jag var galet trött och tillbringade mestadels av kvällen i soffan.

På fredagen kom min kära vän Johanna på besök och  visade upp sig själv och sin underbara mage.
(Det bor en bebis där)
Eftersom hon har gått och blivit besatt i jul så drack vi glögg och åt en massa saker. (vad åt vi inte?)

Lördag kom Johannas kille fredrik till stan. Vi käkade Pizza på örnäsrestaurangen sen tog fredrik hem första platsen på Norrslam. Inte illa pinkat!
GRATTIS IGEN.
(Tyvärr kunde vi inte vara med utan var och hälsade på Robins morfar på sjukhuset men jag fick mig ju en liten konsert här hemma)

Runt 20-21 tiden åkte vi till Robins polare Fredrik där Snabel (samuel) och lite polare drack nån öl och kollade på en dålig film. Efter filmen hände något och alla började berätta om sina värsta bajs-historier. Jag stortrivdes och bad till Gud att ungen i magen inte skulle råka sparka mig på kissblåsan vid just det tillfället för i sånnt fall hade det nog hänt en olycka.

Det var längesen jag skrattade så extremt kraftfullt. Hela jag lixom krampade.


Nu är det söndag och snart middag. Sen mys (och isglass)


*

Kommentarer
Postat av: fanny

HAHA! Det hade jag velat vara med på! Finns ingen bättre humor än kiss o bajs

2009-11-02 @ 00:12:59
URL: http://onmyroad.blogg.se/
Postat av: Livan

Nä vist är det så!?

2009-11-02 @ 15:16:10
URL: http://liivligt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0