Tur man slipper leva som Paris Hilton

Det slog mig just att om jag hade varit Paris Hilton så hade jag nog avslutat samtalet med Paulina igår med "Love You Bitch" sen hade jag nog mest troligt fått FET-ÅNGEST för man kan ju bara ha en bästa vän... Och vem fan väljer man då?

Då hade jag varit tvungen att bjuda hem alla mina bästa vänner så att de fick laga mat till mig och shoppa pressenter till mig och ordna fest för mig mm.. där efter så hade jag nog kanske vetat vem jag skulle välja.
(Helt absurt!?)

Tur man inte är Paris Hilton så man kan ha fler än en bästa vän.


Annars så har jag klippt mig idag. Och hämtat ut miin dator som jag köppt till mig själv :)
Det ni. Den som spar hon har :D (vägra ta kredit)



*

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha! Det finns ingen Liv som vår Liv ;) Love ya bitch! <3

2009-11-20 @ 22:15:44
Postat av: Ulrika Hellström

Å de var jag som skrev.. är inte VAN å kommentera bloggar ;)

2009-11-20 @ 22:17:55
Postat av: Livan

Du gör mig så glad Ulrika! :)

2009-11-21 @ 13:46:55
URL: http://liivligt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0