Vaccintankar på morgon kvisten

När man till och med drömmer om skiten då vet man att det verkligen är på tapeten.

Jag tillhör den gruppen människor som anser att ju renare man håller sin kropp desto bättre mår man och ju friskare  blir man.

Att lära sig lyssna på sin kropp kanske inte är det lättaste i dagens samhälle, men när man så väl har kommit in i det så blir det bara lättare och lättare. Det är väl därför jag har valt den utbildningen som jag har, för att slippa all denna massproduktion och allt detta missbruk på mediciner som vi i västvärlden inte verkar kunna leva utan. Och ändå vet vi att det är pga av dem som vi är de sjukaste folket på jorden. Märkligt.

Jag påstår inte att vi ska leva utan dem, men vi kanske borde börja tänka logiskt och ta hand om oss i stället för att förorena våra kroppar till vansinne. Det är ju så lätt att bota sig själv om man bara vill.

Kom ihåg att svininfluensan finns i hela världen, men det är bara i sverige och norge som det blivit sådan hysteri. (Det var aldrig särskillt mycket vikingar över oss skämt åsido)

Och om vi då blir lite sjuka någon gång i världen- Vad spelar det för roll?

Ibland tänker jag att vi helt enkelt är förslöade.
Men vår kropp är ju det bästa vi har och i slutändan: Det ända vi har.

Men alla måste få göra det som de känner sig trygga i. Gör vi val som vi inte känner oss lugna i så blir det oftast bara pankaka av allt.

----------------------------------------------------------------------------------------

Jag har inte riktigt bestämt mig för vad jag tycker om det här blogg inlägget, men det är ju helt klart intressant.

10 frågor om vaccinet


----------------------------------------------------------------------------------------

Nu ska jag sluta tänka på det och göra morgon


*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0