En kvinnas käraste kroppsdel

Igår när jag var på stan köpte jag Rosenseriens kropskräm. Jag har dock inte provat den än, men det kommer ske i kväll så jag hoppas att jag blir lika nöjd med den som med de andra produkterna. Jag tvivlar inte.

Idag när jag satt i duschen och filosoferade så kom jag på mig själv tänka "det var fan inte igår man kunde se sin egen muffin" Inte ens om jag tar tag i magen och försöker "flytta den" så går det att se den.. möjligtvis lite av ljumsken.

Inte ens undersidan av magen går att se, om man inte har en spegel eller tar kort på magen. Så jag kan ju säga som så att magbilderna ni nyss såg, de var lika spännande för mig.

Det som är lite knepigt med att inte kunna se sin "muffin" (ja vad ska jag kalla den då?!) det är ju att om man vill känna sig lite fräschare och "rensa upp lite" i de områdena så får man helt enkelt känna sig fram och chansa. Vilket jag då kan dra slutsatsen av att man kanske ser fräshare ut innan än efter.. Tussig skabbräv lixom (?)



Nu blev det kanske ett sånt där inlägg igen då jag inte verkar fullt frisk. Men det är jag.
Passar det inte så behöver man inte läsa.

Det ska bli en fröjd den dagen då man får se det lilla livet igen (muffinsen)


*


Kommentarer
Postat av: Ulrika Hellström

Haha! Jag låg på förlossningen och bad om ursäkt för min oansade..! Känner till problemet Ha Ha!!

2009-10-24 @ 12:19:29
Postat av: Livan

Haha, va härligt att höra att man inteä är ensam :D

2009-10-24 @ 20:46:08
Postat av: Analen

HAHAHA!!! muffin..

2009-10-28 @ 15:41:37
Postat av: Livan

ja.. haha :)

2009-10-28 @ 18:48:01
URL: http://liivligt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0