Hormonerna

Jag kan nu konstatera att jag är HÖG på gravid-hormoner. Jag skrattar och skrattar och skrattar så att tårarana forsar från ögonen på mig. Det är nästan så att det är pinsamt ibland. Jag ser bilder framför mig och drar skämt för mig själv i huvudet och går omkring och fnittrar helt öppet på stan (!)
Jag kan inte hålla igen!

Jajja, det är väl bättre det än tvärt om, men som min kära bror sa att folk tänker om mig:
"hmm, där går en tjej som är gravid... Och full är hon oxå"

TREVLIGT!

Ähh, bra mår jag i alla fall. (TACK AYURVEDA)


--------------------------------------------------------------------------------

Idag var det psykoprofylax kurs igen. det var lika roligt, om inte roligare, som sist. En av kvinnorna som går i kursen verkar ha så himmla temperamentfullt-horrmon-humör (a´la surströming) och hon bjuder oss alla andra på en massa smakbitar. Hon berättar om alla möjliga påhopp hon själv har gjort och känt.

Sjukt kul.

nä nu ska jag och  min snusbo bänka oss i soffan och kolla på Granfejden som vi missade i kväll. Tur man har internet (!)


Puss och godnatt.


*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0