Massage a´la gravid-variant

Idag har jag varit på behandlande massage. Det var underbart fruktansvärt ..bra för mig kropp. Där jag hade mina "fel" gjorde det fruktansvärt ont. Höfterna var värst.. precis som knivar som skär genom musklerna. Men på de ställena där jag inte har problem var det otroligt skönt.

(Jag låg på sidan och på rygg så magen fick ligga ostört)

Det som är så bra med den här typen av massag är ju att man får mindre ont i kroppen, om man har mycket vätska i kroppen så är det tydligen jätte bra och sen så rensar man ut slaggprodukter ur kroppen så det blir bättre cirkulation osv.

Jag bokade en till tid om 2 veckor. Det gjorde fruktansvärt ont i höfter och lår, men gör det mig bättre så är ju jag bara nöjd. Man kan ha ont i några minuter om det gör gott.

Idag är det fredag och en underbar helg väntar.


*


Kommentarer
Postat av: Johanna

Vad fin din blogg blivit! Kanske du kan hjälpa mig att fixa min lite till helgen då när jag kommer? :) puss!

2009-10-23 @ 17:06:36
Postat av: Livan

Ja det kan jag. Jag kan ju inte så mycket, men det jag kan kan jag ju hjälpa till med :)

Fi får fixa och trixa så ska det nog bli bra :)

2009-10-23 @ 17:20:00
Postat av: Fanny

Ja visst är det så!!



Va fin blogg du har fixat :)

2009-10-24 @ 17:34:35
URL: http://onmyroad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0