Snö

I dag när jag vaknade upp var det snö på gräsmattan. Så jag fick plötsligt en väldigt stark känsla av att det nu är väldigt lång tid till det blir varmt igen. Bra tänkt! Det har jag ju egentligen vetat läänge, men jag har väl fokuserat och koncentrerat mig på att det ska bli januari.



Nåväl. Varit och gjort stan med Malla idag, fy fan va jag shoppade..

1 jacka
2 tröjor
1 kofta
1 tjocktröja
1 linne
1 bebis overall
1 bebis tröja

Jag tror det var allt... (?)
Kul var det då.

Sen kom jag hem och mötte en nyvaken Robin (15.45) Och vi slog oss ner och drack varsin hemma gjord latte. UNDERBART!

Min är med Kanel och hans är med oboy




I morgon blir det Måttsund för hela slanten. Möjligtvis att jag tar tag i min gigantiska tvätt innan, men jag får se om jag inte skjuter upp det lite längre.


*

Kommentarer
Postat av: fanny

Dom där kopparna är så fina :) vars har du köpt dom?? nu vill jag härmas!

2009-10-25 @ 10:07:27
URL: http://onmyroad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0