Sysslolös

Ja den senaste tiden har jag i stort sätt inte gjort så mycket annat än att jobba. Men idag så är jag ledig och hade en massa saker inplanerat, men helt plötsligt sitter jag här sysslolös!?
Va fan hände?
Klart som fan att jag egentligen skulle kunna göra massor av saker.. som tvätten, dammsuga sovrummet och datarummet skruva upp gardinstången i V-rummet.. men robin sitter och spelar dator och jag vill inte störa med dammsugaren då.. och det kändes helt enkelt tråkigt och tjorvigt och jobbigt att börja göra allt själv.



Mest troligt så blir jag sjukskriven i helgen för min rygg. Och då kommer jag ju vara ledig hela helgen och vad ska man då göra?

Ikväll blir det i alla fall Psykoprofylaxkurs för hela slanten. 18.30-21.30 ska vi lära oss en massa om andning och ..? Vi får se. Spännande ska det bli i alla fall.


*

Kommentarer
Postat av: fanny

Haha ja ingen konsultation idag heller.. hann inte förbi att ta pappret heller! Tipsoptimist javisst! :D

2009-10-14 @ 16:58:19
URL: http://onmyroad.blogg.se/
Postat av: Johanna

Verkligen spännande med kursen! Och vilken fin bild :)

2009-10-14 @ 17:40:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0