Ledig

Idag är jag hemma från jobbet. Skulle egentligen jobba 15-20 men eftersom jag har jobbat så mycket så kände jag att jag ville vara ledig. (Var vist tvungen att vara det oxå enligt arbetstidslagen.) Jag hade tänkt att jag skulle ta tag i tvätten och laga en go-middag det känns nämligen väldigt längesen jag åt något ordentligt och lite mer avancerat.

Min arbetsdag igår var väldigt spännande måste jag säga. Men slutade som vilken arbetrsdag som hälst, vilket nästan känns som en besvikelse, jag har nämligen kvar jobbet. Egentligen är det väl en bra grejj, men är man less så är man.

By the way så är jag nu i 6 månaden.


*


Kommentarer
Postat av: Röven

du sku fan ha hållt på att du blivit uppsagd och stämplat istället. det är väl högre än havandeskapspenningen?

2009-09-18 @ 23:11:59
Postat av: Livan



BÄST att du har röven som nick :D



Ja men jag förstår ju det nu! Funderar på att ge det som förslag till chefen.

2009-09-22 @ 20:57:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0