Peppad av analen

Första dagen som långledig har rullat på fint. Kom precis hem från min kära arbetskamrat "Analen" och har nu blivit sjukt peppad. Jag går som sagt omkring och funderar på om livet verkligen är värt att leva om jag ska vara kvar på mitt jobb. Och svaret är nog NEJ.

Jag tror fan att jag säger upp mig.

Men jag ska vänta tills på måndag med att ringa min chef och stämma träff med han och tala ut om saken.

Livet har ju så mycket annat fint att erbjuda. Varför ska man gå omkring och vara bitter och missnöjd?
Bättre att gå på a-kassa, fokusera på utbildningen (som jag förövrigt blir klar med i mars om jag jobbar på), njuta av min graviditet, glida och känna att livet är roligt och bra.

Jag ser inga som helst nackdelar med att säga upp mig. Och jag ser inga fördelar med att inte säga upp mig. Så då har vi ju svaret där.. eller?


Thunder och Lars stenberg


För tillfället är jag en aning rastlös. Men jag får väl styra något?


*

Kommentarer
Postat av: Linda

Det låter ju sannerligen inte som om du är så sugen på att vara kvar? Jobb finns det ju alltid någonstans, om man bara vill. Tro mej, att jag sa upp mej från mitt skitjobb har då gjort mej till en mycket lyckligare människa!

2009-09-24 @ 21:08:48
URL: http://liiindur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0