Favoriten



Ralf bara skrattar och skrattar men vill helst stå upp mest hela tiden om inte annat sitta upprätt, får han inte det så kan han bli väldigt kinkigr. Och det är ju jätte bra att han tränar ryggen, bålen och benen, men lite tungt kan det blir i armar och axlar att hålla honom så hela tiden. Men i morgon så hoppas jag på att vår "bumbo-stol" kommer då får man förhoppningsvis lite avlastning. Den är utformad just för att stärka ryggen och bålen.


Vi får se. I veckan ska den ha kommit i alla fall.

Det är så roligt att han växer. Vist kan jag sakna den lilla melonen som låg på min mage för snart 3 månader sen men att se hur han lär sig nya saker hela tiden får mig att smälta. Sen är det ju tråkigt att han växer ur en massa fina kläder, men roligare att han växer i en massa fina kläder.

Här han ni min goding ståendes i sin Nalle Puh dress :)




*

Kommentarer
Postat av: Johanna

Men fyfan (ursäkta svordomen men..) vad fiiin han är!! och vad jag saknar er.. vad häftigt att han gör sånna framsteg, det går så fort! Vi ska försöka komma upp snart, kanske att vi kommer till valborg. Puss på er!

2010-04-06 @ 12:23:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0