Godingen

I dag är Rlaf på det bästa humöret man kan tänka sig. Han ler och skrattar och pratar och grejjar.
Jag kom att tänka på att alla Ida T kläder jag har köpt har varit lite mindre i storleken än andra kläder så jag plockade fram en body som jag köpte för år och dar sen i stl 68. Den satt som en smäck!!
Den är så himla söööt!

Passar en Goding som Ralf perfekt. Jag tror han gillade den.



Nu vilar älsklingen så jag ska passa på att köra ett yoga-pass.

Den här yogafilmen har jag och kör efeter. Den är underbar!!

Behövande om man säger så.. Jag är så stel!


*

Kommentarer
Postat av: Fanny

Oj vad länge sen det var jag gjorde yoga... Om du går på någon yogakurs nån dag så ring mig, jag följer jätte gärna med :)

Nu måste jag ju göra ett pass bara för att inte känna mig dålig :)

2010-04-15 @ 18:53:34
URL: http://onmyroad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0