promenader på rader

Jag har redan hunnit med ca 17.000 steg idag. Först gick jag in till stan med Robin, sen gick jag tillbaka till örnäset och mötte upp Linda och gick på prommis runt sjön med henne. By the way så var det jä*ligt skönt att gå med någon som går i samma takt som en själv och inte känna att man somnar av långsamhet.
Nu har jag käkat lunch och matat barnet och sitter och avnjuter en kopp ört-te.
Om drygt en timme ska jag åka och hämta upp mor och Thor på flygplattsen. Fram till dess ska jag bara mysa med favoriten och kolla på ett "How I met your mother"-avsnitt. Så jävla bäst serie!


*

Kommentarer
Postat av: Linda

Hörru, jag kan inte annat än att instämma! :)

2010-04-07 @ 21:41:52
URL: http://liiindur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0