2 Roliga saker 1 mindre kul

Idag har jag 3 saker att se fram emot. En mindre kul.

Jag ska käka lunch och fika med Emma och Ejra (vet inte om Magnus skulle med) Det ska bli så sjukt kul. Det är så längesen vi sågs och jag längtar ihjäl mig!

Sen 15.30 ska jag till tandläkaren


Inte det roligaset jag vet, men det är ju sånt man måste göra. Jag ska laga ett litet hål som jag inte ens känner av också ska jag bli 1000 spänn fattigare. Hoppas det åtminstånde går fort.

Sen i kväll har Pippi sin avskedsfest (jäntan ska ju flytta och plugga!). Jag har planerat att medverka fram till det att de går ut på båten. OM Ralf inte har det för jobbigt i kväll, då håller inte mitt hjärta att lämna han.

Nu ska jag göra mig klar och sen gå runt sjön in till stan.


*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0