Ayurveda-konsultationer

Eftersom fortsättningskursen i min utbildning blev förflyttad från augusti till december så har jag tagit det rätt lugnt med konsultationerna i sommar. Jag har faktiskt inte gjort en ända tror jag utan i stället har jag fokuserat på div. behandlingar.

Men nu vill jag börja köra igen. Som sagt så är det gratis + att ni hjälper mig genom att ställa upp. Så kom igen nu och boka en tid.
Man får räkna med att det tar 1.5 timma.
Jag gör inga konsultationer efter klockan 18.

Slå mig en signal eller maila.


*


Kommentarer
Postat av: jesper

jag kommer gärn a när du har tid

2010-08-29 @ 16:59:36
Postat av: Livan

Härligt.

Jag vet tyvärr inte exakt hur mitt schema kommer att se ut framöver (Sambon håller på att möjligtvis få nytt jobb - nytt schema) Men som det ser ut nu så har jag tid på måndagar, varannan helg, ojämna veckor. Vissa förmiddagar också.

2010-08-29 @ 19:08:41
URL: http://liivligt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0