Baby-träsktroll och mamma-zombie

Ralf har haft två    riktigt    dåliga     nätter     i    sträck nu. Han har velat amma femhundraelva gånger, men då inte särskillt mycket alls utan har mest legat och bitit mig i brösten. Ja, han har börjat med den skiten nu.. och nej, det är inte skönt.
Sen de korta stunder han har sovit har han sovit oroligt och gnytt.

Dessutom var hela dagen igår extremt jobbig. Allt var fel. ALLT.

Japp, den här dagen har börjat exakt likadant som gårdagen, humöret är skört med växlande molnighet.. och just nu klänner jag bara att jag ORKAR INTE.

Jag kollade in i hans mun för att få någon slags vetskap om hur det låg till med gaddarna och ja, det är ju två bulor på över-käken.. men dessvärre så vet jag inte riktigt hur det såg ut där innan, så jag kan inte svära på att det är tänderna nu igen.

Nåväl, jag ska fan försöka vila med han (säger jag nu)


Nu ska jag bada i kaffe och hoppas på någonslags energi-kick.



*

Kommentarer
Postat av: Johanna

Skickar stora starka styrkekramar och pussar till dig, och vet EXAKT hur det är.

2010-08-12 @ 10:25:54
URL: http://johannaslivochlev.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0