Gjort stan

Idag har jag varit på stan och shoppat och fikat med Fanny. En Stoooor latte blev det.
Sen köpte jag lite olika grejer som jag kan pyssla på med. Funderade över att sy nån leksak till Ralfen..
Köpte även en ny kopp (koppsamlingen växer)
Knoppar som jag ska ha på byån när jag gör om den,
Och en liten korg som vi hängde på skötbordet där vi har tvättlappar, lilla flaskan med vatten, olja och småsaker som är bra att ha nära till hands.
Sen köpte vi även en skitsmart haklapp till ralf, med armar (!!). Här hemma får han ju sitta näck och kladda på men ute på stan kan man som inte klä av ungen varje gång han ska käka.




Det blir nog bra.

-

Träffade förresten en kvinna i en hiss idag på väg upp till "mat och prat" som sa, när jag skulle kliva av : "Hej då gröna lilla bebis"
Jag tittade generat på henne och log och hon sa "Det var väääldigt färgmatchat här"
Varpå jag svarade.. "hrm.. eh jaa.. jag gillar grönt " lite generat..
Då började hon skratta och sa "Jag ser det"

(Vagnen är svart och grön, mössan var grön, jackan han hade i dag är grön, vattenflaskan är grön, nappen var grön, åkpåsen är grön, leksaken var grön.. Vad ska man säga.. Sammanträffande eller beroende?)

*


Kommentarer
Postat av: Fanny

Me love the knopparna ;)

2010-08-31 @ 21:59:30
URL: http://onmyroad.blogg.se/
Postat av: Rebecka

ååh vilka fina koppar!!

2010-09-01 @ 17:57:29
URL: http://rebecka83.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0