Hur får man tag i normala kläder då?

Asså helt seriöst!

Vad fan är det för jävla mode just nu!!??

Jag gick på stan igår en snabbis i hoppet om att hitta lite nya kläder. Men vilken inbillning!
Det är faktiskt extremt svårt att hitta något som känns vettigt!
(alla mode-nördar ba "vaaa fan säger du?!)

Men allvarligt, jag gick in på Gina tricot Och strosar runt där med min unge i vagnen (jag märker att butiken inte är bygd för mammor med barnvagn, men envisas ändå). De plaggen som fyller upp butiken är i princip:
Bodys (JAG SA ATT DE SKULLE KOMMA TILLBAKA!!)
"Ridbyxor"
Flanell-skjortor
Kavajer med AXELVADDAR
Blusar med stora fula blommor på



För visso så såg jag även att de flesta som ivrigt roffade åt sig 80-tals plaggen var födda på 90-talet så i deras ögon kanske det fula 80-talet är lite spänande och   retro.

När kommer magtröjan tillbaka? Vi som varit med vet ju. Och jag LOVAR att den kommer inom kort.
Vad finns det mer?
Kondommössan.
Siden blusen.. eller har den kanske redan kommit?

Ja, ni förstår att jag har lite kris nu.
Det blir till att hålla sig till att beställa kläder från den ungdomliga tidningen "gudrun sjödin" och sidan junkyard och lite sånnt olika.

Även den här vågen kommer försvinna.

-

Nu ska jag göra mig i ordning och kila iväg till jobbet och hälsa på och lämna en blomma.


*

Kommentarer
Postat av: Becca

Haha det där med magtröjan har funnits ett tag men vet inte om det kommit hit än, vet att jag sett det i tidingen för väldigt länge sen ;)

2010-08-13 @ 16:47:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0