Jourhavande mamma på vift

Igår gjorde jag det där alla perfekta hemma-mammor blir helt förkrossade av att höra. Jag festade. Och fy fan va kul det var.
Nej det var ingen jätte fest, vilket bara var skönt, det var bara jag och Tom som satt och tog några öl tillsammans och surrade om livet och allt som hör till.

Det var faktiskt skönt att natta Ralf och sen gå här ifrån för att bara ha lite tid för mig själv. Slippa allt ansvar för några timmar. Tom bor dock ca 100 m från oss så hade det varit så att Ralf hade vaknat och behövt mig här, så hade det inte varit svårt att gå hem. Vilket kändes tryggt.

Tom är en underbar person med jäkligt bra värderingar och jag är väldigt glad över att ha honom som vän. Han är en av de där personerna i mitt liv som jag inte behöver hålla kontakt med varje vecka eller ens månad. Det är ändå precis likadant varje gång vi ses. Alltid lika kul. Alltid lika enkelt.

Tack för en underbar kväll!


*

Kommentarer
Postat av: Lipan

Men tänk vad skönt att man faktiskt får leva fast man är mamma! ;)

2010-08-10 @ 13:20:20
URL: http://lipan.wordpress.com
Postat av: Johanna

Grattis! Imorrn ska jag ha en sån kväll med Lina, jag längtar :)

2010-08-10 @ 15:45:23
URL: http://johannaslivochlev.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0